niedziela, 16 października 2011

Sobota - Sobotaż

Sobotaż jest pierwszym solowym albumem genialnego rapera - Soboty.Całą produkcją oczywiście zajęła się szczecińska wytwórnia StoproRap ,z którą Sobota jest powiązany."Sobotaż",bo tak brzmi tytuł tego albumu jest w całości kompozycją innowatorskiego ,nowoczesnego hiphopowego brzmienia.

Producentem podkładów jest doceniany zarówno w naszym kraju jak i za oceanem - Matheo.Beaty na tym krążku bogate są w brzmienia funkowe ,instrumentalowe, brzmienie gitar i perkusji ,to wszystko daje efekt utworów imprezowych, które zachęcają do zabawy na parkiecie jak i również tych ,które opowiadają o życiu i spostrzeżeniach rapera ,które potrafią zmusić do chwili refleskji .

Charyzmatyczny styl, różnorodne brzmienie, chwilami groteskowe teksty dostarczą słuchaczom chwile dobrej zabawy jak i pozwolą na odrobinę relaksu.



TRACKLISTA :

01. Sobotaż (feat. Matheo)

02. Z Buta Wjeżdżam

03. Życie

04. Modlitwa

05. Była Ideałem

06. Tańcz Głupia

07. Ty Jak Ja, Ja Jak Ty (feat. Beata Andrzejewska)

08. Dzień W Dzień To Samo

09. Mój Dekalog

10. Przed

11. W Trakcie

12. Po

13. Numer Życia

14. StoProcent 2 (feat. Kool Savas, DonGuralEsko, Waldemar Kasta, Rytmus, Bigz)

15. Rusz Się (feat. Matheo)

16. Stawka Większa Niż Życie

17. International Ogarnijzation (feat. Spółdzielnia (Ogarnij Się!))

18. Upić Się Warto

19. Moje K*rwa Mać Bragga

20. Wbrew Wszelkim Prognozom

21. Wyskocz Do Tego

Sobota - International Ogarnijzation (feat. Rena, Wini, Tony Jazzu, Sage) - odsłuch 17 track'u z płyty Soboty - "Sobotaż"

źródło : http://hiphopedia.info/ ,własna wiedza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz