niedziela, 4 marca 2012

Paktofonika - Kinematografia

Pierwszy studyjny album grupy Paktofonika. Płyta ta otrzymała nagrodę Fryderyka w kategorii Album roku hip-hop, rap 2001. Uważana, za jedną z największych klasyków tego gatunku w Polsce.Album został wydany w 2000  roku .. Jest to fenomenalne połączenie - pakt trzech mistrzów mikrofonu Piotrtka ,Wojtka i Sebastiana ..
Dla mnie znać Paktofonikę ,znać historię tego składu to jest podstawa jak podstawą dla katolika jest Biblia ..
Najbardziej znanym track'iem tego albumu jest z pewnością "Jestem Bogiem" .. Na albumie udzielał się także Sot ,który zajął się beatbox'em w kawałku "Popatrz " oraz na kawałku "WC" ... Pokazem umiejęstności i zajebistej nawijki są dla mnie "Powierzchnie Tnące " ,gdzie w całości nawijany track jest przez Fokusa .. A kawałkiem ,który wprowadza w dobry nastrój jest "Ja to ja " gościnnie z Gutkiem ...


"Jeszcze oszaleją wszystkie pizdy
Gdy poznają mój urok osobisty
Duszę artysty
 To jaki jestem skromny i bystry .... " 









TRACKLISTA:

01. Na Mocy Paktu
02. Priorytety
03. Gdyby...
04. Ja To Ja (feat. Gutek)
05. Powierzchnie Tnące
06. ToNieMy
07. Popatrz (feat. Sot)
08. Chwile Ulotne
09. WC (feat. Sot)
10. Nowiny
11. Nie Ma Mnie Dla Nikogo
12. Jestem Bogiem
13. Lepiej Być Nie Może
14. Rób Co Chcesz
15. W Moich Kręgach
16. 2 Kilo (feat. OnAnOn, Laki, Dike, Le-Lo, Kams)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz